onsdag 1. mai 2019

#12 Bryllup/Romantisk


"Kom Mai du skjønne milde" sang vi på barneskolen.

Mai er en herlig måned, naturen  er vekket til liv etter en lang vinter, ungene er ute å leker,  masse latter, glede og sang på 17 mai og romantikken blomstrer.
Mange par velger å gifte seg i Mai og de neste månedene og vi her hos Scrap the Rainbow har blitt utfordret av Hobbygarasjen.no 
til å lage bryllupskort, invitasjon og bordkort. Vi fikk mønster ark fra Maja design- Vintage Romantic, kartong, et blondebånd og store rosa blomster.


Utfordringen i Mai er
Bryllup eller Romantisk 

Designteamet har løst utfordringen sånn.



Jeg har laget et kort i duse rosa og brun toner.
Syns stempeltekstene passer så fint til bryllup og har derfor valgt å
sette dem i fokus og dekorere rundt dem.





Jeg har laget invitasjon, bordkort og bryllups kort i samme stil.
Det fine brudeparet er gjentatt på alle delene








Jeg har laget invitasjon, gratulasjonskort og tre forskjellige bordkort for å vise litt ulike ideer. Det ene er ment å likne et magebelte til tøyservietter.





Jeg har valgt å lage to bidrag: bryllupskort og bordkort.
Her har jeg valgt å holde meg til samme stil på begge bidragene.
 Har brukt samme mønster dies`en på begge men med ulik brette teknikk.






Premien i Mai er
Stempler fra Unity stamps og en blokk med ark fra Dixi craft



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter
Jeg

1 kommentar: