lørdag 4. mai 2019

Vinner utfordring #11 Konfirmasjon

Da var måneden over og vi har trukket en vinner, det ble:



-

-

Og det var Hege-Annies kort:
Gratulerer så mye.
Ta kontakt med oss for premien din på  scraptherainbow@gmail.com


Designteamets favoritter:



Jeg har valgt Anne Gro sitt kort
Liker så godt det oransje. Får frem de andre fargene og det røffe uttrykket



 Mitt valg denne gang gikk til Nina, bidrag 4
Likte godt formen på kortet og det fine fargevalget. 
Synes også at hun har fått frem mange flotte detaljer i dekoreringen med både dies og blomster




Denne måneden falt jeg for Synnøves esker til konfirmanter:

Jeg falt for fargene, pynten og at de var så forseggjort.

3 kommentarer:

  1. Oi, så gøy! Takk! :) God søndag herfra!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på kortet mitt!!

    SvarSlett
  3. For en ære!!! Tusen takk!!

    SvarSlett