tirsdag 3. september 2019

Vinner #14 og favoritter

Tusen takk til allle som ble med oss på vår utfordring i August
Vi i designteamet koste oss med å besøke bloggene og Instagram kontoene
deres og fikk se alle de flotte bidragene som ble levert.


Men vi har trukket en vinner som får tilsendt en premie


-


og vinner er




Bak nr 51 finner vi Karin D





Gratulerer så mye. 

Ta kontakt med oss på mail scraptherainbow@gmail.com



DT sine favoritter


Denne gangen har jeg valgt meg Tone K Jensen sin LO
Jeg liker så godt hvordan hun har brukt papir striper, stempel og film striper
over og under bildene. Passet så bra med bakgrunnen hun har laget av Oxide




Min favoritt i august utfordringen ble kortet Katrine 
Jeg syns dette kortet var så stilig. Silhuetten av fotballspilleren
var så kul. Likte oppsette og dekorarket som hun har brukt.
Og ikke minst diesen fra Studiolight! 
Jeg ble veldig inspirert! 





Så mange utrolig flotte og kreative bidrag vi har fått fra dere, så valget var ikke enkelt. 
Her var det mange favoritter. 
Men jeg landet på Bodils herlige kort- bidrag nr 34. 
Et flott pyntet kort både utvendig og inni. 
Likte godt strukturen i bakgrunnsarket og hvor enkelt og flott pyntet fremsiden 
var med både blomster og tekst. 


Så herlig å se så mange fine bidrag denne gang. Min favoritt er Katrines bidrag, det vår så sommerlig og fint i så vakre blåtoner.





3 kommentarer:

  1. Congrats to the lucky winner and top picks. Hugz

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Kjersti Marie :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig hyggelig å bli valgt som favoritt av både May-Runa og Trude Julie. Tusen takk begge to :)

    SvarSlett