tirsdag 7. januar 2020

Inspirasjon Klippeark- bilde

I dag er det min tur til å inspirere dere til vår pågående utfordring 
Vi vil se bruk av bilde fra klippeark, Pinterest, Etsy ol.




Jeg falt helt pladask for dette mønster arket fra Papirdesign sammen med gull ark
Her har jeg laget et 10x18cm kort til ei venninne som hadde fødselsdag på 1 nyttårsdag.


Matrialliste
Sugerør i papir
Gull ark fra Søstrene Grene
Mønsterark fra Papirdesign
Bilde fra Pinterest
Klistremerke fra Papirdesign.
Tekst dies fra Papirdesign

Jeg har også laget et barnekort med sugerør


Matrialliste
Sugerør i papir
Gull ark fra Søstrene Grene
Kraft kartong som base + farget kartong
Mønsterark- ukjent
Frosne bær- Kort og Godt
Diverse blomster
Bilde Pinterest
Tekst dies- Juleklem som jeg har brukt kun klem - Kort og Godt

Da håper jeg du ble inspirert og vil bli med oss på vår utfordring
Den finner du her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar