fredag 3. januar 2020

Vinner Desember 2019



Velkommen til et nytt og kreativt år her hos Scrap the Rainbow.

I dag har vi trukket vinner for desember med Random


Og bak nr 26 

-
finner vi

Gratulerer til Ionabunny- Gail


Ta kontakt med oss på epost for premien din:  scraptherainbow@gmail.com  


Vi i teamet har valgt ut hver vår favoritt blant bidragene i desember


Min favoritt denne måneden er dette flotte bidraget fra Renates luftslott
Liker spesielt detaljene med det hvite og blåe mot craftkartongen. 
Flott effekt med den hjemmelagde gesso bakgrunnen bak krans og skøyter.





Jeg falt pladask for dette herlige motivet til Tindaloo
Det lure smilet, pynten i geviret og så flott fargelagt.





Min favoritt denne gangen er Lisbets gaveposer, jeg synes de var så herlig pyntet og det var så herlige farger som var brukt




Min favoritt er kortet fra Lisbet.
Nydelig fargevalg og motiv.


Vår utfordring for januar finner du her

3 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk. So happy to be the lucky winner. Congrats to the top picks. Hugz

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at mitt bidrag ble en av deres favoritter :)
    Gratulerer til vinneren!

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren :) Er i småsjokk etter at begge bidragene mine ble plukket ut som min favoritt. Tusen takk til Trude og May-Runa :)

    SvarSlett