torsdag 7. januar 2021

Inspirasjon Metall

I dag er det jeg Jorunn Elin som har 2 kort til dere med inspirasjon til utfordringen metall.

Synes dere det hørtes vanskelig ut ?
Men her er det mye farger fra metall som kan brukes og dere har helt sikker masse
 i sakene deres som kan brukes på bidrag til oss.


Først ut så har jeg et herrekort å vise.
På bakgrunnen så har jeg brukt Kobber farget glitterpasta sammen med en stensil.
Så fant jeg en metall tape fra Biltema i kassen min og limte den på en kartong.

Den ble så brukt på tekst disen og midterste disen i slips diesen.
Vipps så har jeg brukt metall farge på kortet mitt.


 

Mitt andre kort er et damekort hvor metall fargen er sølv.
Den har jeg brukt på tråden, metall roset bak blomsten og så har jeg fargelagt blomsten med en stempelpute i sølv. Selv om den rosa teksten er i fokus på dette kortet så vises sølvfargene jeg har brukt på detaljene godt igjen. 


Da håper jeg dere fikk masse inspirasjon til å bli med på vår utfordring
Den finner du HER og fristen er 30 jan kl 20.00

Ha en fin dag og kos dere med scrapping



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar