søndag 21. februar 2021

Inspirasjon Rødt og rosa

 Jeg elsker jo rosa så valget falt fort på denne fargen.

Mitt resultat ble en pyntet tag i «lag på lag» noe jeg liker å jobbe med , synes kortet får en fin dybde og blir mer levende. 

Det å kunne gå i restepapir og få brukt opp noe av det er jo veldig artig. «Lag på lag» kort er jo en veldig god mulighet for å redusere den bunken. 



Jeg har lagd 3 paneler som jeg har pyntet med mønsterark, stanset ut ulike blonde dies som jeg limte i bakkant av disse panelene.
I det øverste laget har jeg funnet frem i gamle saker en blomst i papp som fikk en tekst over som er stanset ut flere fanger og limt oppå hverandre . 
Til slutt fikk tag’en litt silkebånd og tråd for en ekstra effekt. 


Håper å se deg leke med utfordringen vår.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar