onsdag 3. mars 2021

Utfordring Mars Grønt

 Hei og velkommen til ny utfordring.

Vi har gått for en rød tråd gjennom året og i mars så har vi valgt fargen 

GRØNT

Da håper vi på mange bidrag med godt synlighet med denne fargen.
Du kan levere alle slagt prosjekter så lenge det er laget med papir.


Premien du kan vinne
Stensil + sommerfugler



Inspirasjon fra Designteamet



Jeg hadde et fint mønsterark med blomsten fiol i bunken min som passet fint
til ensfarget kartong fra Maja Design. Den store tekstdiesen er kuttet ut i 4 lag med kartong og et gullark med shimmer. Ballettjenta er laget med papirleire og farget med Prima Artison pulver og gull vox. Bladene og hjertet er laget på samme måte. 





Jeg har denne gangen lekt med stensiler og Distress Ink og Dylusions spray ink for å lage et vårlig kort. Og siden mars er måneden for st. Patricks day hadde jeg lyst til å lage en shamrock.




Jeg har falt helt for disse binderskortene om dagen, da måtte det bli et slikt til inspirasjon.
Her har jeg lekt meg litt med en blokk jeg hadde i ulike grønnfarget, klippet ut tekster derifra og satt sammen  med ulike dies paneler og pyntet med blomster.



This blog is only for those with a Norwegian address

Frist for innlevering er 30.03 kl 20.00

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 kommentar: